18 February 2008

Noul Audi A4

Acum că v-am atras atenţia, vă prezint adevăratul titlu, fără nicio legătură cu Audi-ul:

         Cum nu m-am descurcat să pun benzină

Am oprit la un Petrom. Am pus Premium 95 Fără Plumb de vreo 12 lei după care pompa s-a blocat şi nu mi-a mai permis să continui. Am tot apăsat de câteva ori şi ce m-am gândit eu? "Să încerc să pun acuma nişte Premium 99". Normal că a ieşit unul din angajaţi şi mi-a zis că trebuie să plătesc dacă vreau să pun altceva. M-am lăsat păgubaş.

Boon.

A doua zi am oprit la un OMV. Am luat pompa de Carrera 95. Şi văd eu că nu se potriveşte în rezervor, dar nu mă las, antrenat fiind de substratul meu bărbatesc, cu influenţe temporare şmechero-manelisto-blonde. Şi, chiar am reuşit să pun de cinci mii (50 bani), cu pompa de benzină având aceleaşi simptome ca aceea de la Petrom din ziua precedentă. Salvator, apare un angajat care mă întreabă de ce îmi pun benzină cu plumb, eu zic "ups" şi mă duc să plătesc imensa sumă de 50 de bani celor doi casieri care se spărgeau de râs.

Concluzia: nu puteam să stau acasă şi să mă fac de râs mai ieftin? :)