25 February 2008

De ce nu fac afaceri prin parcări...

Şi când zic afaceri, mă refer la faptul că nu intenţionez să cumpăr nimic din ce-mi oferă coloraţii prin trenuri, autobuze sau parcări de magazine universale, după ce mă abordează cu "Hai, băiatu`, să-ţi dau o cameră ieftină..." Nu exclud posibilitatea unui câştig de ambele părţi - adică eu să cumpăr marfă furată, dar ireproşabilă - însă cazurile fericite sunt rare.

A cumpăra de la comercianţii clandestini e similar cu ouăle Kinder - descoperi surpriza acasă.

Exact acasă a descoperit prietenul meu surpriza, după ce şi-a luat în parcare la Cora o frumuseţe de Sony DVX-900 cu card de memorie SanDisk SD 4GB. Primul lucru care l-a dezamăgit a fost calitatea filmării, iar apoi a văzut că nu poate filma decât 4 minute. Acela a fost momentul când a văzut că avea un card de memorie de jucărie, dacă pot să-l numesc aşa.

Am gugălit şi n-am mai fost surprins să nu găsesc informaţii despre camera asta.

Distracţia a costat 90 EUR, sensibil mai puţin decât preţul pe care l-au plătit şi alţii care şi-au cumpărat aparate similare (DVX-700, DVX-800), dar rezonabil faţă de cât a dat Groparu pe Camera foto Made in Ialomiţa.

Dacă aveţi 400 de lei în plus, am găsit una (SONY DVX-900) de vânzare pe OKazii.ro - vezi aici.

Later edit (14.03.2008): Azi l-am văzut pe brazilian în faţă la BIG Mănăştur. Am vrut să-i fac poză cu telefonul şi s-o pun aici, dar era cu alţi meseriaşi cărora ori le vindea ceva, ori le era subaltern (n-am putut să-mi dau seama), aşa că am stat în banca mea.