26 February 2008

Negocierea

Deşi eram de faţă când s-a făcut prezentarea produsului şi negocierea preţului, am urmărit consternat desfăşurarea evenimentelor, fără să-mi vină a crede că prietenul meu (să-i zicem Alfie, pentru că o astfel de identitate chiar TREBUIE protejată) o să cumpere camera video. Dar să urmărim desfăşurarea negocierii:
[...]
Coloratul: Ce zici, băiatu`, o iei?
Alfie: Cu cât?
Coloratul: Ieftin, 100 Euro...
Alfie: (După un scurt moment de gândire) Trebuie să mergem la un bancomat, am doar 80 Euro la mine.
Coloratul: E bine şi 80 Euro. Dă-mi şi o sută de mii să-mi iau ceva de băut, că mor de sete.
Alfie: (Deschizând portmoneul) Pfai! Am numai 60 Euro... (spre mine) Dă-mi un milion. (Înmânându-i banii Coloratului) Poftim 60 de Euro si 100 de lei.
Coloratul: Dă-mi şi o sută de mii să-mi iau ceva de băut...
[...]