12 February 2008

Back!

Faptul că amândoi cititorii mei s-au hotărât în aceeaşi zi să mă ia la rost de ce nu mai scriu pe blog şi, fireşte, impulsionat de ştirea bombă cum că Porsche România vrea să promoveze noul Audi A4 prin intermediul bloggerilor (vezi aici) - mă aduce în postura de a-mi aşterne din nou gândurile pe... pagina albăstruie a blogului meu.

Şi cum aş putea începe mai prost decât printr-un articol de jurnal despre tinerii din ziua de azi, articol care nu zice nimic nou, dar o face plăcut ochiului. Pe cinstea mea!

Jurnalul fetelor de pe hai pa

Probabil stiti ce au in comun fetele pe hi5: 14-19 ani! 99,9% din ele pana acum un an se rupeau pe manele si bere ieftina la greu. Dar sa incepem cu iesitul la club: dupa ce ies ele in club o data la 2 luni, merg pe jos sau cu autobuzul pana aproape de club, fac poze din toate unghiurile, (citeşte mai departe...)

Pauză, şi ne revedem după ;)