22 June 2007

Încercare

Cei doi cititori ai mei smile mă întreabă de ce nu scriu zilnic, că ei ar citi. Îmi pare rău să le răspund că nu stau CHIAR toată ziua pe blog. biggrin
Şi am şi avut o săptămână plină... wink
Luni mi-am încheiat conturile cu facultatea... mi-am luat licenţa cu bine (sau FB cool), da` nu-mi vine să mă laud cu asta, pentru că n-a trebuit să dau şi "examenul de stat" cum se dă la facultăţile serioase lol , şi am fost şi la o comisie îngăduitoare.
Marţi m`am intalnit cu o prietenă virtuală, adica am trecut din planul virtual in cel real. Iar la sfarsitul intalnirii l`am cunoscut si pe prietenul ei. Detalii: ea are 17 ani, el 32. Intrebari de bun simţ: EL ce gandeste? EU ce vreau sa fac, sa demonstrez ca se poate sa ai prieten o persoana de sex opus? Sau imi place doar adrenalina? smile
Miercuri, intr-un magazin, o doamnă tinea un copil mic (de 1 an) in brate si mai avea inca unul (de vreo 3 ani) care fugea prin magazin. Pe copii ii chema Pablo si Carlo... Viitori căpşunari? smile
Joi, pregatiri de banchet. Am mers cu trenul la Cluj. In gara in Gherla, o tipă de vreo 16 ani cu o fusta mini care starnea admiratia navetistilor se ţinea scai după mine. Unde mergeam eu, pâş-pâş şi ea. Stiam eu ca "nu-s frumos, da`s irezistibil". (Hosu) lol
Seara, banchetul. Ziua cea mai lunga a anului s-a transformat in ziua+noaptea cea mai lunga din ultima vreme... Decenţă şi eleganţă la Chios, destrăbălare în After Eight şi finiş filozofic in PHI 18. Asta asa, in linii mari. smile Aa, si cu tot cu profii nostri peste tot! Respect!
Decanul nostru de suflet incheie cu un mail la sentiment, pe care l-am primit dimineaţă. Mail in care ne multumeste "din suflet pentru tot, incepand cu sansa de a lucra cu voi, continuand cu titlul onorific pe care mi l-ati acordat si terminand cu banchetul, unde eu m-am simtit foarte bine (probabil s-a si vazut, sper ca n-am suparat pe nimeni )".