13 June 2007

Blogăraş străin

Normal ca mă enervează... faptul ca festivitatea de absolvire se desfasoara inaintea absolvirii, dând astfel ocazia de a se bucura si celor care (posibil, dar foarte putin probabil) nu vor absolvi efectiv facultatea. Pe mine ma enerveaza mai mult fiindcă se desfasoara intr-o perioada stresanta - pregatirea lucrarii de diploma (si, in cazul altora, examenului/examenelor) - si astfel nu te poti bucura cum s-ar presupune (mai ales la cheful de dupa festivitate). (La fel de enervant mi se pare si programarea banchetului inaintea examenului de licenta.)
Normal ca nu esti absolvent pana nu primesti ţidula. Clar ca festivitatea este o formalitate, la fel cum este si gestul mutarii ciucurelui tocii de pe stanga pe dreapta.

Acuma, daca iti iei toate examenele cu exceptia licentei (asa cum gresit(?) am presupus eu citind acest post), esti absolvent nelicenţiat. Daca nu iti iei examenele şi nici macar nu ajungi sa poti sa intri in licenţă (cum scrie Andi) - atunci nu eşti nimic (sau eşti un nimic?) - deci te-ai bucurat de pomană la festivitate.

Intre timp, m-am ales de la Cornelia cu apelativul blogarash strain, deşi io mi`s român neaoş, născut aci la Ghiej. lol