24 May 2007

Nu consumati verdeturi! :)

Am citit in EVZ si am primit pe yahoo mess:
asta am preluat-o eu d pe site-ul realitatea Tv nu stiu daca e adevarat dar e mai bine sa fim atenti la asta, am primit-o pe mail "fii atent NU ESTE GLUMA: un al doilea reactor nuclear a explodat la o atomocentrala in Cecenia dupa ce primul a explodat saptamana trecuta. Stirea este tinuta sub tacere de autoritati, dupa bunul obicei (vezi Cernobal care s-a anuntat dupa 2 saptamani). Date fiind directia vantului trebuie sa se evite cat mai mult deplasarea in aer liber, sa se evite in TOTALITATE ploaia, a nu se consuma verdeturi sau apa de la chiuveta. Da mai departe la cunostiinte, mai ales cei cu copii mici sau FEMEI INSARCINATE. Noi am fost anuntati in cadrul companiei dintr-o sursa considerata 99.99999% sigura. Repet, nu este o gluma"

Hihi, murim?
Oricum, articolul din Evenimentul Zilei este destul de comic si are un titlu la fel de comic. :)