29 August 2007

Ce mă mai enervează

Mă mai enervează...
... mesele de biliard cu bile "teleghidate" - sau cu volan, cum le mai zic eu. Obişnuit să joc la Gherla (în Neo) pe nişte mese impecabile, când nimeresc la Cluj pe mese din ălea spurcate, mă ia tremuriciu. Am fost aseară pe Izlazului, undeva pe lângă Big. Este un club mare cu o droaie de mese de biliard şi cu preţuri destul de mari, aşa că nu pot să înţeleg de ce nu investesc o părticică din banii câştigaţi în întreţinere.
... neputinţa echipelor româneşti în cupele europene. Când atacăm - nu suntem în stare să intrăm în careul adversarilor, când ne apărăm - nu suntem în stare să-i ţinem pe adversari în afara careului nostru. Şi mai avem şi ghinion. E suficientă o singură greşeală personală să ne dea toată strategia (?) peste cap. Oare adversarii cum reuşesc să joace fără greşeli personale?... Sper ca Steaua să mă contrazică în seara asta!