17 August 2007

Bilete la CFR - Steaua (19 august 2007) (2)

Am vrut să revin cu informaţii despre punctele de vânzare a biletelor, însă pe cfrcluj.ro nu a fost publicat nimic în acest sens, iar eu nu-mi cumpăr Prosporţi sau Gazete.
Chiar şi fără prea multă mediatizare, biletele s-au epuizat extrem de repede. Un vecin de-al meu a stat la coadă atât la Suporter Shop-ul din Sigma Shopping Center, cât şi la stadion (n-am înţeles - era în două locuri odată?), iar biletele s-au terminat înainte să ajungă la el. Norocosul de el o să meargă, totuşi, la meci, fiindcă are o cunoştinţă cu un bilet în plus (cumpărat! de la Regională).
Spre deosebire de sezonul trecut, se pare că acum au fost de vânzare bilete la tribune!!

P.S. Doamne fereşte ce meci o fost CFR - Anorthosis.

Later edit: Prosport scrie despre cum s-a stat 10 ore la coadă pentru un bilet - aici.