01 April 2007

M-am mutat! :)

Nici nu mi`am facut bine blog, ca m-am si saturat de el :D. E vorba de blogul de pe blog.com care mi se pare cam simplutz. Postez in continuare cele doua intrari din blogul precedent:


Un mic calcul si pentru campionatul nostru...

In toamna lui 2007:
Locul 1 ... turul III preliminar UCL (cu putin noroc, direct in grupe)
Locul 2... turul II preliminar UCL
Locul 3.... turul I UEFA (adica turul dinaintea intrarii in grupe)
Castigatoarea Cupei ... turul II preliminar UEFA

Daca castigatoarea Cupei conincide cu Locurile 1-2, atunci merge finalista.
Daca finala Cupei se joaca intre locurile 1-2, se joaca baraj intre semifinaliste pentru locul in UEFA.

Daca castigatoarea Cupei e locul 3 (sau finalista e locul 3, cand castigatoarea e locul 1 sau 2) atunci locul 4 merge in UEFA.

Am inteles bine?


Cine ar fi bine sa castige Champions League?

Nu conteaza cine castiga campionatul. Vreau ca acea echipa sa mearga direct in grupele Ligii. Asta se va intampla doar daca echipa care castiga Champions League sta atat de bine in campionatul ei intern incat se claseaza pe loc de grupele Ligii campionilor. ;)

Analiza echipelor ramase in Champions League:

Valencia trebuie sa se redreseze in campionat... greu de crezut - sa ia min. locul 2!
Milan trebuie sa se redreseze in campionat... aproape imposibil - sa ia min. locul 2!
Roma - OK - dar sa ramana in campionat pe locul 2 (9 puncte in fatza lui Lazio, locul 3, mai sunt 10 etape)
Man. United - Excelent - 20 de puncte fata de locul 3 !!!
Chelsea - OK - sa ramana macar pe 2 (14 puncte fata de locul 3, un meci in plus)
Liverpool - aproape imposibil - sa ia min. locul 2!
Bayern trebuie sa se redreseze in campionat... greu de crezut - sa ia min. locul 2!
PSV - OK - dar sa ia campionatul!!! (5 puncte in fata lui Ajax, locul 2, mai sunt 5 etape)

Cine ar fi bine sa castige Champions League?
1. Manchester
2. Chelsea
3. Roma
4. PSV