24 April 2007

Cum mi-am pierdut o zi din viata

M-am asezat la coada pentru bilete la CFR-Steaua. Si asa mi-am petrecut ziua. :)
Sadic. Normal ca daca mi-ar fi spus cineva ca urmeaza sa stau 6 ore si jumatate (in picioare, pe trotuar, batut de soare, inconjurat de fumatori :P) la o coada, n-as fi stat. Dar dupa ce stai o ora... nu mai poti sa pleci, pentru ca deja ai stat prea mult ca sa iti permiti sa pleci cu mana goala. Si, in cazul meu, eram prea in fatza, coada fiind destul de consistenta in spatele meu.
Am stat si am sperat. Am sperat ca vine moshu` cu biletele mai repede si ca o sa pot sa iau bilete bune (la tribuna) pentru toti cei 11 prieteni ai mei. Timpul trecea, moshul nu venea, iar eu scadeam din pretentii. Cand a venit, intr-un final, a inceput imbulzeala. Si injuraturile. Si scandarile. Iar dupa ce lumea s-a calmat... am putut sa ne cumparam cate UN bilet la PELUZA.



N-are rost sa cautam vinovati. Stadionul e mic si trebuie sa ne multumim cu cat avem. Dar sa fie la tribunele A si B doar spectatori "piloshi", nu mi se pare normal, pentru ca ar trebui ca suporterii adevarati (cei care fac dintr-un meci de fotbal un spectacol) sa aiba mai multe locuri alocate. Ca vine jumatate din primarie si de la directia muncii nu incalzeste echipa cu nimic. Poate doar pe patron. Care patron ar putea sa investeasca niste bani in marirea stadionului, daca tot are asa succes echipa lui.


Si ultima veste e ca si biletele gratuite de la Studcard au fost in numar extrem de mic (20-30). Restul erau PROMISE? Penibil.


Uite si poza: