12 March 2008

Inventar

Imposibil să nu ştiţi reclama la suplimentul alimentar ce combate ciclul Birou-Pat (sau BiroPat, cum îl numesc ei). Întrebarea care se ridică este "Există viaţă după muncă?", iar răspunsul afirmativ implică BEREA. Probabil că nu lichidul în sine, ci acţiunea de "a ieşi la bere", ceea ce poate fi tradus în diferite moduri.
Concluzia: ai nevoie de aceste multivitamine ca să spargi ciclul BiroPat.

În ultima vreme, am adăugat între birou şi pat un nou ingredient: fotbal. Nu, n-am avut nevoie de un stimulent ca să fac asta, ci doar voinţă şi plăcere. Şi nu pot zice că sunt extenuat yawn, chiar dacă mă antrenez mai mult decât, să zicem, Rădoi. De joi încoace, numai duminică am făcut pauză. Mai stau şi azi, dar mâine şi poimâine sunt din nou în iarbă. Mâine chiar cu porţie triplă, să-mi ajungă!

Problema e că apropiaţii încep să mă judece*: îmi dau banii pe fotbal, şi nu - cum e normal în ziua de azi - pe băutură şi femei. Asta e... fiecare cu sursele lui de inspiraţie. Aşa că n-are rost să mă întrebi cum e în clubul "Midi" sau în prea-lăudatul "Le General", căci habar n-am. În schimb pot să-ţi confirm calitatea gazonului sintetic de la "Avram Iancu" sau de la "Flora" (şi nu numai). winking Dar asta e o chestie care nu interesează pe nimeni.

Good day! cowboy

*poveşti vânătoreşti, nu-şi bate nimeni capul cu asta.