28 September 2007

Ăsta a fost bip lung sau scurt?

Poate vă aduceţi aminte campania publicitară a unuia din operatorii de telefonie mobilă din România cu îndemnul: "Uită de bip!" sau ceva similar, cu o reclamă în care acţiunea se desfăşura într-o şedinţă a unei firme în care se hotăra cum să se înţeleagă angajaţii între ei fără să mai sune. Adică prin bipuri. Care puteau fi lungi sau scurte şi consecutive.
Mie mi s-a părut normală reclama, pentru că şi eu am dat bip cel puţin o dată în viaţă. Iar unii puşti de liceu abuzează de bipuri (sau abuzau... pentru că între timp au apărut Yahoo mass-urile), astfel încât se ajunge la situaţii în care "Ţi-am dat bip, că mă plictiseam". Sau "Sună-mă tu, că ai minute!"

Acuma, ca să vedeţi în ce ţară din lumea a treia trăim, vă invit să citiţi articolul scris de Andrew Heavens pe Yahoo! News.